Gutsamme...eindelijk is het dan 7 juni... eindelijk klaar met het stuitergezeik in mijn kop...
Weken terug al mijn toilettas klaargezet.
Alle onzekerheden mbt de laatste week voor vertrek weggewerkt... wat is dat dan?
Nou zorgen dat je in de laatste week niet nog ff een boodschap moet doen.
Alles moet 1 week van tevoren klaar zijn zodat ik de laatste week rust in mijn kop heb en uitgerust en chill op vakantie kan. (voor zover mogelijk met mijn flipperkasthoofd)
Plannen plannen en nog eens plannen is pure noodzaak voor mijn kop omdat ik anders compleet in de war raak en uiteindelijk jankend ten aarde stort... en Anni doet niet aan janken dus dat moet te allen tijde worden voorkomen.
En dus dacht Anni alles onder controle te hebben maar ja het leven gaat door... dwars door de planning heen.
Nog ff wat kleine regeldingetjes, met grote gevolgen voor het hoofd, tussendoor én het lijf wat al in de waakmodus ging... zo'n dag of 8 voor vertrek dacht het: azzie nou ff alvast iedere nacht zo rond 3 of 4 wakker word...dan verslaap je je op vrijdag niet... dan ben je al aan die tijden gewend.
Hoogtepunt was op donderdagnacht...2 uur mn nest uit want eenmaal wakker gaat die kop de meest onzinnige dingen ratelen en dan zit er maar 1 ding op...nést uit! Dus dan zit je om 2 uur zoveel op de bank en het enige wat je die dag dan mot is t Gibbsje om 1600 afleveren...tijd zát dus om jezelf nog gekker te maken.
Heb ik dit heb ik dat, als ik nou of zal ik niet, ja maar...koffer uiteindelijk dichtgegooid... Anni klaar ermee nou! ...je hebt de reispapieren, je portemonnee en je foon en verder is nix belangrijk.
Oké Anni, je hebt gelijk ..maar ehm...
Néé ANNI! Bek dicht! Zitten JE BENT KLAAR!
Oh... oké Anni.
En zo geschiedde dat ik mijn mannetje om 1600 afleverde bij mijn maatje, nog ff een kletspraatje en om 19.45 lag dit wijffie in haar nest...voorbereid op een rusteloze nacht...
Maar tot mijn grote verbazing bleven mijn ogen dicht en hoofd rustig tót 3 uur! Wát een verwennerij!
Dr mot in 1x wat kabeltjes in de meterkast vervangen worden hiero én gelijktijdig bij alle bovenburen...vanuit de kruipruimte de nieuwe kabeltjes zo in ene keer door naar alle 4 de etages... 7 jaar trug most dat al sowieso omdat die dingen verouderd zijn maar nu met die slimme meterts...wast noodzakelijk zogezegd... 7 jaar terug dus...na een boel heisa van afgezegde afspraken, buren die niet thuis waren, bonje tussen Stedin en de Woningbouw is dat hele project (waarbij aansluiting etc gratis was) stilgelegd... Ik heb toen nog eens een keertje zelf gebeld... néé mevrouw dat kost U centen... WTF? Júllie blijven in gebreke en nu mot ík betalen??? Lang verhaal kort...er kwam een mannetje gratis alles vervangen inclusief slimme metert en de buren hoefden niet thuis te zijn...Húh? Krijg ik een tijd terug Mannetje Stedin an de deur blabla, vervangen, buren thuis, kruipruimte, kabeltjes en tuin op de schop... Parrrrdon?! Tuin op de schop??? 7 jaar geleden kan ik mij niet herinneren dat t ...
Reacties
Een reactie posten