Dat je dan denkt... "ik ga ff de tuin sproeien voordat het zonnetje op de plantjes staat".... en dat je dan terug in de keuken komt waar de slang aangekoppeld is en dat je vloertje dan nat is...dat je dan ff doekje erover heen haalt... t slangetje oprolt, terugkomt en dat dan weer t vloertje nat is...dat je dan t keukenkastje opendoet en daar in de vouwkrat met schoonmaakspul een laagje water ziet staan...dat je dan dat zware ding eruit tilt en t water over je heen krijgt en weer t vloertje nat is, dat je dan de vloer weer dweilt en dat kratje droog moet maken dus alle flessen eruit moet halen en dat je er dan achter komt dat er een een of ander flesje heeft staan lekken en dat je dan dat kratje ook moet uitbikken... en dat dan ineens je hele keuken weer op zijn kop staat...en dat ik daar dan ff baal...waarom kan t nou nooit eens simpel gaan in Huize BabblAnni *zucht*
Dr mot in 1x wat kabeltjes in de meterkast vervangen worden hiero én gelijktijdig bij alle bovenburen...vanuit de kruipruimte de nieuwe kabeltjes zo in ene keer door naar alle 4 de etages... 7 jaar trug most dat al sowieso omdat die dingen verouderd zijn maar nu met die slimme meterts...wast noodzakelijk zogezegd... 7 jaar terug dus...na een boel heisa van afgezegde afspraken, buren die niet thuis waren, bonje tussen Stedin en de Woningbouw is dat hele project (waarbij aansluiting etc gratis was) stilgelegd... Ik heb toen nog eens een keertje zelf gebeld... néé mevrouw dat kost U centen... WTF? Júllie blijven in gebreke en nu mot ík betalen??? Lang verhaal kort...er kwam een mannetje gratis alles vervangen inclusief slimme metert en de buren hoefden niet thuis te zijn...Húh? Krijg ik een tijd terug Mannetje Stedin an de deur blabla, vervangen, buren thuis, kruipruimte, kabeltjes en tuin op de schop... Parrrrdon?! Tuin op de schop??? 7 jaar geleden kan ik mij niet herinneren dat t ...
Reacties
Een reactie posten